Jak być restauratorem idealnym w kwestii prawnej, finansowej, wizerunkowej, psychologicznej i wielu innych? Tego dowiemy się już 31 marca na Food Service Summit na konferencji zatytułowanej “Postaw na ludzi”.
Przed nami 3 edycja wydarzenia, którego głównym organizatorem jest wydawnictwo Food Service. Podczas konferencji będziemy mieli okazję dowiedzieć się jak zbudować sukces restauracyjny, porozmawiać z najlepszymi praktykami branży HoReCa w Polsce, a dla sommelierów, szefów kuchni i menadżerów przygotowane są warsztaty edukacyjne przygotowujące do zarządzania zespołem i pracy z nim.
Wykłady i warsztaty przygotowane przez organizatorów trafią w gusta wszystkich, którzy zawodowo zajmują się gastronomią. Będą to zajęcia idealne dla osób kierujących restauracjami, pracujących w mediach dotyczących gastronomii, profesjonalnych kucharzy, agencji reklamowych i innych interesujących się i pracujących w branżach dotyczących szeroko postrzeganego jedzenia.
Uczestnicy konferencji pt. “Postaw na ludzi” prócz wartościowej wiedzy i umiejętności, otrzymają także dostęp do materiałów konferencyjnych. Spotkania w wygodny sposób podzielone będą na część teoretyczną i warsztatową oraz przerywane będą jedynie przez lunch i przerwę kawową, podczas których można będzie poznać i porozmawiać z wieloma znanymi i doświadczonymi uczestnikami paneli. Zdecydowanie warte uwagi!
31 marca: Food Service Summit, w godzinach 9-16.30, Sofitel Warsaw Victoria Hotel, ul. Królewska 11, Warszawa. Wstęp – 690 zł netto, wcześniejsza rejestracja obowiązkowa.